2011-08-11
 03:09:55

TIDEN GÅR..

hoppsan har helt totalt glömt bort det här med bloggen min! har haft fullt upp med en massa annat! i Januari sa jag upp mig från jobbet, med hemtjänst. Började i en butik samt i en telefon växel. växel jobbet är nog ett av dom roligaste jobben hitils som jag haft!
Nu ser jag och damerna fram emot vintern som är på ingång, med att jobba arslet av oss så vi kan göra våra resor som vi planerat! vad jag läängtar! Så lika bra att kööööra på!
jag o Eugene vårat lilla barn, och Eugen kom nyss hem från ayia napa vilket va en helt underbar resa!
Lilla Wilma har blivit stor, och Gizmo börjar bli gammal :)
Så söta!
Annars då, jo jag ska bleka mina tänder! när man är gammal som jag så blir tänderna gula, så lika bra att göra dom vitare. Inget datum bestämt ännu.
Förlänga om håret på nytt oxå, på tiden!
gjorde en förlängnng men fick tragist nog lim i hela skallen typ, tog en evighet att få ur skiten, men efter några veckor så va slingorna borta! Nu när jag förlänger på nytt så ska jag göra det med flätor. hade jag tänkt! 

Eugen ska i morgon jobba på --- och vi alla får önska henne LYCKA TILL OCH ATT DET KOMMER GÅ BRA!

...... och vem fyller år..???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: