2009-11-30
 02:02:21

alla sover...

Ficj värsta städ rycket nyss, började skura i köket i vardagsrummet och inne på toaletten. Höll på i 1,5 timme, tills Nettan kom upp och var skit förbannad på mej. Hon är trött och vill sova och jag är hur pigg som helst! Är synd att min damsugare låter så himla högt, annars hade jag kunnat damsuga nu oxå, men får väll ta det som i morgon. Alla värkar sova, får kanske ringa marias morsa. Hon är vaken dygnet runt, sover nån timme ibland när hon har tid och ork. Aja jag får dämpa mej, kolla på film eller nått... Eller är det nån som läser bloggen nu och är vaken? Har dom senaste dagarna haft väldigt mycket besökare. Och det är ju jätte kul!
Just nu sitter jag och lyssnar på calle och Mariette när dom sjunger i idol. tycker att dom gör den här låten så himla bra!



Åh herre gud ser att klockan är 2 på natten, äch men vad ska man göra då när man ändå inte kan sova. Är ju jobbigt bara att ligga och vrida sej och irretera sig på att man inte kan sova.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: