2009-11-20
 16:29:14

dålig uppdatering


va hos mormoa igår. Hon har gjort klart en tröja till Gizmo! Den vart verkligen jätte fin =) ser köpt ut oxå, så det va ju inte dumt. Hon hade börjat på en ny, så får se sen hur det blir väntar med spänning ! ( bilder kommer )
Idag så har jag jobbat extra ett par timmar till klockan 12.30, går på mitt kvälls pass här snart så hinner inte skriva så mkt..
.... Hemm här under timmarna tycker jag att jag har hunnit med en massa på så pass kort tid. Har hunnit åkt till Ica och hämtat mitt hår, käkat kassler potatis  lagat mat städat här hemma, kollat på livvakterna och varit ute 30 minuter med gizmo. Mycket tycker jag på ett par timmar. Just nu sitter jag och kollar på mannan som talar med hundar, dricker julmust och käkar en is glass

Måste götra mej i ordning nu för att åka och jobba



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: