2009-11-16
 22:28:18

en nybadad hund

jaha då har jag jobbat 8 pass på raken, skönt att vara ledig i morgon hela dagen!
var och skulle ta veccinet emot den där svin-infulensan, men det va visst slut. Är andra gången jag är där och varje gång har det varit slut, så jag får väll ringa i morgon inna jag åker dit, och höra efter om det finns nått.

När jag kom hem på min  lunch så la jag märke på att en massa fiskar hade dött, så jag har hållt på att mecka med det. Fick ta ur allt vatten och stå och skrubba stenar och allt! har fyllt i nytt vatten, så ska väll släppa i dom där igen om några dagar, så jag får rätt temperatur på vattnet.



min söta lilla gizmo är ny badad, han är så himla söt när han är våt och alldeles vild =)
Tänkte att jag skulle testa att fylla upp badkaret så han skulle få simma lite, men det gick inte alls så han fick ta  en dusch.
Haha fick för mej att jag skulle tvätta astrid, men det slutade med en sönder riven arm!
Hon fick fullständig panik!

            

 
                        



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: