2009-11-27
 21:59:40

lång och tråkig dag



idag har jag och Annica tillbringat hela dagen ute på ön. Det första vi gjorde var att besöka plattsen där pappa omkom. la dit lite blommor och tände alla ljus som hade slocknat. satt där och tittade. mycket fina brev och ett vackert foto hade lagts dit. Är fortfarande helt ofattbart att han inte finns, uch vad hemskt det är! Är som att jag ligger i en lång och sorglig dröm som aldriv tycks ta slut! dagarna är långa och sega, vad ska man göra?

Åkte över till lotta och till farmor, hos farmor blev vi kvar i 2 timmar och pratade.
Björn bytte till mina vinterdäck så det är ju skönt att ha dom på satta. Så man inte åker på böter för det me, att inte ha vinterdäckena på. Måste ta vaccinet oxå emot svininfulensan, så jag inte åker på det nu mitt i allt kaos som är! deras ena hund lyckades rulla sej i skit. Jag som trode att jag hade trampat i nått. uch..
Mamma hade bakat en god sockerkaka, dock en aning lite socker i för min del.

I morgon funderar jag och Annica på att åka till mormor, då vi ska till gävle på söndag så blir det inte en sån lång resa. Men vi får se hur vi känner för. Just nu så är det jobbigt bara att se och träffa folk.
...Måste hinna städa på städet oxå ihelgen, är så jobbigt när man är nere i nervena.
aja nu ska vi se film eller nått



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: