2009-11-30
 11:55:10

översvämning

Vaknade redan vid 7 i morse, somnade vid 4-5 tiden. Är inte ett dugg trött alls. Går inte att sova! Sen när man väl försöker att somna till så börjar jag tänka en massa. Tankarna snurrar så man kan inte sova, fast jag är så trött. Men igår så var jag inte ens en gnutta trött. Men la mej iaf, men gick inte att somna. Nettan blev arg för att jag låter, men vad ska man göra då när man inte kan sova? När jag väl lägger men ner för att försöka somna så ligger jag och vänder och vrider mej..

Jaha på morgonkvisten har jag städat ordentligt, vattnat blommorna som nästan är döa. varit ute med gizmo. Sen kom rör nissarna och skulle fixa nått med venten i lägenheten. för kul, Nettan sitter på muggen, snubben öppnar dörrn hoppsan! hahaha, sen går dom in i tvättstugan och meckar, sätter upp donet i vardagsrummet, då vi tog ner den för ett halvår sen när vi tapetserade. Den har lixom aldrig kommit upp, men nu är han på platts! Sen går dom in i sovrummet där Annica ligger och sover... Annica fick chock när hon vaknar av att 2 karlar står och meckar upp längst väggen. Folk överallt!!
Tillråga på allt så skulle jag ta ett bad. Annica kommer in och är plötsligt nödig, bara stinker när jag ligger i badet, hmm trevligt!
När jag väl är kar och tappar ur allt vatten så märker jag att det är översvämning på hela golvet en stor sjö!
Fick helt enkelt gräva upp proppen, och det va tjockt av hår! Inte så konstigt att det va stopp.

Nu snart ska jag skjussa annica till skolan. sen går väll jag och gizmo en promenad. senare idag vi storhandla, jag måste oxå betala alla räkningar. Har fått någon slags dosa som man ska stoppa i ett kort i, låter inväcklat. Aja får väll se hur det blir





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: