2009-11-03
 11:03:14

;P



har inte haft någon ork till att skriva här på bloggn.
för tillfället så sitter jag och tittar på tv-serien kulla mannen. en gammal barn film, ganska bra faktiskt. Så himla skönt att vara ledig, va det även igår, då umgicks jag med maria, vi käkade först på donken, sen vidare till flygis för att handla mat åt lata jerry. :P
Sen begav vi oss till järnia och jag handlade fog till mitt klinker golv. Vart en riktig shopping runda, vidare till rusta och ÖB.
Sen åkte vi till mej och käkade mat och kollade film.
Jag har gjort riktigt hemtrevligt här måste jag säga med en massa ljus och belysning, bilder kommer senade idag =)
Aja nu ska jag fortsätta att kolla på serien, blir väll beck senare...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: