2009-11-17
 17:45:04

söta gizmo

magen börjar kännas mycket bättre nu! skönt att det inte var någon riktig magsjuka. För att vara sjuk har jag inte tid med, nu när jag ska jobba tills på fredag. Gud vad skönt sen är jag ledig helgen och jobbar bara måndan till 12.30 sen är jag ledig över en vecka, fan vad skönt=)
Sitter och funderar på vad jag vill jobba me, har lixom tröttnat på det där med hemtjänst. Vill ha ett jobb där jag klan ha med mig min lilla söta Gizmo. Är inga problem nu att ha han själv i någon timme. När jag jobbar dagtid så har min rara granne han, mycket snällt av henne=) och kvällarna så är syrrerna här och har han. Men ändå så känner jag för att jobba med något annat. Nog om detta..

Var ute och gick en långpromenad på dagen i regnet med Gizmo, han är så himla söt =)
Älskar att vara ute och gå och få springa lös.
Har tränat honom jätte mycket så nu kan jag ha honom helt lös ute! Han har blivit jätte duktig även när det kommer andra hundar, jag måste dock sätta honom ner, men han sitter stilla! Så himla duktigt av honom.



Maria kom över för några timmar sen, hade kommit hem från promenaden och slummrat till i soffan så kommer hon in farandes =)
Vi tog en latte och sen blev vi hungriga och gjorde fiskpinnar med pommes. lite konstig mat, jag vet men konstiga människor äter konstiga saker ;P
Kollade på våran favorit serie nämligen BECK annons mannen.
Ringde upp morsan oxå, hon med sitt eviga tjat, men Helena prata som en människa lixom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: