2009-10-19
 20:08:58

bara massa gnäll

uch känner mej helt slut!
Är fruktansvärt trött och irreterad, varför? har ingen aning. Mina händer är alldeles förstörda, så dom blöder så fort jag böjer fingrarna iprencip. Funderar på om jag kanske ska sjukanmäla mej från jobbet, men det har man inte råd med, så frår helt enkelt gå till jobbet fast det gör så himla ont.
..... Hjälper inte med någon salva, har prövat allt. Knappt all helosan gör någon verkan. Svider vad man än tar på, och efter ett tag så börjar det blöda. Ser nästan ut som att man har skärt små risper på hela händerna, exsem har jag nog oxå fått.

Annars idag har jag lämnat tillbaka lilla kiara, så söt hon är =) Lilla Gizmo är helt slut efter allt bus.


En sak som är så himla konstig är att syrrerna bor här, inget märkvädigt med det, men det är precis som att dom bor på ett hotell, och får allt serverat. man tar fram och man grisar ner, men ingen tar undan efter sig. Så fort jag ber om att det ska damsugas tex, så blir det ett jävla liv.
Jag tar undan jag städar jag bäddar jag damsuger torkar golv, lister möblerna allt gör jag, är fruktansvärt jobbig.
Nu när mina händer är så trasiga så jag sagt åt dom att dom ska diska, vilket dom inte gör. Jag får ställa mej mitt i nätterna för att diska högar! uch det är så äckligt.

Blev så less och sa till dom. Känner mej så irreterad att det bara kokar i mej! Skit griniga som dom är så överdriver annica och ska skura i taket, vad löjligt. Blir inte ett dugg irreterad, på att det ska överdrivas



gizmo och kiaara på morgon promenaden

......Sammanfattning om veckan



Hälsat på morsan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: