2010-04-29
 13:08:56

en dag

har haft känn både i skallen och i halsen under ett par dagar, och inatt tycks en mildare variant av förkyldning brytit ut. ingen större fara! skönt, är annars pigg!
igår så jobbade jag heela dagen, från 7.30-22.30! jäkla skönt pass! hoppade in och jobbade lite extra, är ju skit bra när man har tid att man jobbar på dygnet runt, där efter så hade jag städet oxå!
Nu idag har jag vart och jobbat till 12 bara, jätte skönt! haha och så frågar dom om jag inte kan jobba ikväll oxå, men nej det blir inget av med det. Jobbar nu åtta dagar på rad, varav några dubbelpass nästa veck, toppen! För ikväll ska jag spendera tid med min underbara hund! och bara ta det lungt!
nej nu ska damsugaren fram och sen ska jag käka och glo film



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: