2010-04-17
 14:14:00

vissa är visst avundsjuka på mitt liv!

det finns snälla och elaka människor, sen har vi  typen som tillhör den avunsjuka sorten.. Min granne tycks vara en blandning mellan avunsjuk och elak!
Tjärrningen är så feg att hon bulltar i min vägg och skriver lappar... Beklagar sig över hur lilla Gizmo sitter och skäller... Och nu har hon gått så långt att hon har skirivit en LAPP och beklagat sig över att hunden sitter och skäller HELA dagarna. Värden knackade på här nyss, och undrade givetvis hur det låg till.
Han var mycket trevlig när han pratade, vilket va skönt. sa att det fanns en berörd granne som påpekar att det ska finnas en hund som sitter och skäller hela dagarna!
Jag sa givetvis så skäller han när någon sitter och dunkar i väggen så det dånar! och att jag tycker att det är väldigt tråkigt att ffå lapp och att denna någon knackar/slår en byrå eller nått i min vägg. Så fort jag lyssnar på musik... och att denna människa till och med kan sitta och knacka i väggen när dom nedanför mig har musik på, alltså inte ens jag. vaknar mitt i nätterna av att människan slår sängen emot min vägg.
Jag sa även att jag hade talat med alla grannarna i min trappuppgång, men att det inte är någon som har hört något. hmm lite märkligt om han nu skulle göra sånt oljud heeela dagarna!
Men enligt väden så var hon tjänd i mitt oråde att gnälla. och att det är klart att hunden får skälla på dagtid! haha vilken skön snubbe! han skulle hänvisa tjärringen att komma över nästa gång hon beklagar sig!
jag skulle aldrig ens komma på tanken att lämna lilla gizmo en hel dag. kan inte fatta vart tjärringen får allt från?
men det är klart, Gizmo som är så fin! inte konstigt att hon ska gnälla, måste vara avunsjuk på att jag har en sån vacker hund!


Maria

ja ge kärringen vad hon tål. dra på högsta volym o dunka på!!



PUBLICERAT: 2010-04-17, 22:57:14 | URL: http://miamango.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: