2010-02-28
 18:53:14

en kväll på teater



vilken stämningsfull kväll vi hade!
det blev teater, och jag kom av mig totalt! som vanligt med andra ord, fick ett paket med tuggumin av en skön vakt. gled runt där inne och knappt visste vart jag var! haha..
När vi skulle gå hemåt sen så hade jag så kul så det finns inte! nettan å sandra skulle promt vara kvar där inne, medans jag å danielle gick på ut för att slippa kö..
i all väntan så kommer en arab sort fram och börjar mucka, vilket jag tyckte var fruktansvärt kul, han frågade vart jag kom från och jag kunde inte mer änn klämma till att jag kom från bananernas land där man får klättra efter cockos nötter, fan vad irreterad araben vart hahaha
nettan sprang å danielle halkade efter, jag å snadra gick men fyy vad halt det va


danielle

BRa helene med uppdaterering :D , fortsätt med de :9


Sandra

haha "jag kommer ifrån bananernas land" så klockrent! :D

måste göras om snart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: