2010-02-03
 15:12:56

'

har och är fruktansvärt dålig på att uppdatera den här bloggen. ber om ursäkt över detta!
Har kommit in i en preiod när jag nästan bara sover, sover och sover. blir aldrig riktigt pigg... jobbigt, Nettan väckte mig vid 10 imorse då hon skulle iväg och jobba. jag orkade inte gå upp, utan låg och sov istället tills klockan vart 12! skönt. Men nu känner jag mig hur trött som helst, och har bara vart vaken i 3 timmar. hmm skumt att jag e så himla trött. kan nästan sova hur mkt som helst och ändå vara lika trött. skumt!
uch har ingen lust alls att gå ut i stormen, men lilla girre måste ju ha sin promenad! han verkar inte bry sig att det blåser och yr snö. han tycker det e härligt :P skön hund jag har.
istället att gå på vägen där det är plogat, så ska han envists med att hoppa i snön som är högre änn han själv, så jäkla söt! hoppar som en kanin och meckar. har iaf världens sötaste lilla sockertopp :)



har fått den här på min hjärna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: