2010-01-18
 15:42:58

allmänt trött

jag kan inte mer än bli trött på kvinnan! här tar hon hem lite vänner för dom ska gå ut på lördag kvällen. Vilket är helt okej, bara att dom tar undan efter sig.
vilket dom gjorde oxp förvånandsvärt. danielle ringer mig redan vid kvart över ett på natten, då var dom i sån fas tydligen och ville bara hem och lägga sig. nettan lyckas spy ner hela sovrums golvet och ligger och ålar runt ligg i den, fyy vad snuskigt.
hon fick undan spyan och duchade på 2,5 timme. fick jag sitta lagom irreterad och vänta på att jag skulle kunna gå och sova, synd att man inte känner någpn som bor i närheten...
redan på söndagen sa jag till denna kvinna att hon fick damsuga och torka av. För hur det änn är så blir det ju jätte skitigt anser jag.
men näääj då, kommer hem på söndag kvällen och är redan innan jag kommer hem smått irreterad. men säger inget, ska gå och sova och ser till min förvåning att männiksn har lekt runt i min säng, medans jag har jobbat, uch vad snuskigt at jag inte ens får ha min egen säng i fred!  inget är gjort. Kunde ana det själv men jag kan inget annat änn tycka att hon åt min stånde kunde göra rent efter sig....
Ber henne idag / måndag att hon får städa och göra rent. Men nej så klart inte, jag blev så förbannad att jag ställde mig och skrubba själv. tål det inte att det ligger damm tussar och puder på golvet, är så äckligt!
Tog för mig 2,5 timme att torka av och damsuga och ha mig. vart helt slut alltså. Tror ingen förstår hur jobbigt det är att varje dag få städa och plocka efter min kära syster anett!
för gör inte jag det så är det ingen som gör det heller, och då kan man lika gärna bo på en sop tipp! nej rent och fint anser jag iaf att man ska ha. gärna damsuga 25 gånger om dagen så allt små damm försvinner !

Nog om detta....
ska ut till ön nu snart och ha någon form av möte med familjen, ang hur vi ska göra med allt, företaget bland annat...
ska träffa advokaten den 19 februari, och i vår familj är man ute i tid med att planera :P men det är ju bra det me, så att man inte sitter sen och inte vet ett dugg...
får väll se om vi kommer fram till något vettigt


Benny

Hej Helan

Jag börjar tycka att du är en städmartyr som Vill städa och sen få klaga över det.

Tack för att vi 30+:are kan läsa igen.

Benny



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: