2010-01-13
 21:19:18

full rulle

har nyss varit och fikat med maria och emma. riktigt mysigt =) va så himla länge sen som vi satt ner och fika så det va jätte kul!
sen begav vi oss för att handla!
har haft fullt upp hela dagen idag.
allt började med att jag gick ut med gizmo, sen skulle jag bara till bilen och fixa en grej... kommer in i porten och skulle slänga en påse som jag inte skulle ha kvar. kommer av mig totalt! jo jag slänger bilnyckeln i sopnedkastet! och till råga på allt så märker jag inget. utan jag går in som vanligt och börjar plocka och ha mej, sätter på en film. Och annica oah jag sitter och pratar, rätt som det är kommer jag på... vart fan har jag lagt min bilnyckel? hmm börjar leta runt här inne, och säger till annica det skulle inte förvåna mig ocm jag har slängt den sa jag.. Men gick till bilen för att kolla men där va den inte. sen kommer jag på jag måste ha slängt den i sopnedkastet! jag ställer mig och börjar mecka med massa mejslar och alla olika slags verktyg. Men får inge upp skiten! slutade med att jag ringde vaktmästaren så han kom och styrde upp det hela! snällt av han. Va ju tur att inte sopbilen kom. jag som bara har en enda bilnyckel. aja nu ör den till rätta iaf!
åkte sen och jobbade. som vanligt ska det tryckas in så mkt så att just jag ska bli sen.
kommer hem och tar och käkar llite och sen skulle jag åka för att hämta maria, kommer till bilen och sååklart så ska jag glömma bilnyckeln inne. till råga på det så hade jag lagt den av någo konstig andledning i ena skon inne. virrig som jag är!


jag har nog bland det skönaste jobbet som man kan ha! tänk dig att du plockar och donar, ingen som är där och stör utan du gör allt i din egen takt!
det är du som är ansvaret för att jobbet blir bra.
du får betalt för 2 timmar men är oftast klar redan innan 1 timme och då är det fint gjort oxå. du behöver alltså inte känna dig ett dugg stressad för att tiden inte ska räcka till, för det gör den verkligen!
har dock emellan 17-06.00 på dig att göra det klart, emn för mig gör det inget är endå en riktig natt uggla som jag är. Jag blir oftast mycket piggare sent på kvällen


tjao bella


Gittan

Tänk att ni som är så snygga kan bli så extremt fula.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: