2010-01-16
 12:03:30

+

papillonringens sida har kontaktat mig på morgon kvisten här. så nu ska gizmo skrivas in där, kul! får väll se men blir väll när dom uppdatarar sidan som han läggs upp där. vi får hålla ögonen öppna :P
jag och gizmo var så himla trötta i morse, vi låg ända tills klockan var tio, och sen åkte vi net till städet. skönt att ha det klart!
nej nu måste jag börja göra mig i ordning och käka gå en promenad me hund, sen ska jag jobba kväll i kväll
tjao


danielle

vilken fin bild på dina små liv :)


Emma

Gu vad roligt att de har kontaktat dej ;)

Fan vad sugen jag blev på att ställa ut och verkligen satsa iår då!:)



PUBLICERAT: 2010-01-17, 17:48:08 | URL: http://lerigatassen.se
Gittan

Men du har ju värdens finaste papillon också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: