2010-01-22
 18:52:33

gym flex

jag och maria har nyss käkat kollat beck, som vanligt! andvänt gym flex. det är en tränings maskin som gör jobbet åt en. i stället för att man håller på själv. Fiffig uppfinning, man ser hur musklerna arbetar. Och men känner verkligen det oxå!
gäller bara att  man sätter den på musklerna så så spänns det år regält!
det ända som man gör att att ha på en gel och sen sätter man på apparaten på den kroppsdel man vill träna. och trycka i gång han. jag hade den här på mig i 20 minuter igår och känner att jag har någon form av träningsvärk. idag hade jag på mig den medans jag städade av lite..
jag ska testa den här i några veckor tänkte jag oc se om det ger något resultat. är helt inställd på det bästa så klart! så inställd på att den fungerar, och skiter fullständigt i vad alla andra tycker om sådanna här metoder.
tänk om det skulle fungera, tror på det här!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: