2010-01-09
 22:36:40

hela dan på ön

jag och gizmo tog det lungt i morse. tog en promenad och sen damsög jag av lite här hemma. sen åkte jag och gizmo till jobbet så det vart avklarat! skönt, där efter åkte både jag och gizmo ut till ön. Hämtade upp farmor på vägen och sen åkte vi till lotta. jeanette började genast tjata om att hon ville åka med mig hem. vilket hon fick oxå!
Annica som i fredags blev 17 år grattade vi hos lotta med god mat och fika. och ett evigt tjat på ungen att vi skulle åka. så det va lika bra att åka efetr allt :)
Vi satt i bilen och lyssnade på rabapapa, eller vad den nu heter


direkt när vi kommer hem så river hon ut hela väskan och sen skulle hon ta ett skum bad, mysigt för henne! Lika bara att passa på när hon är här att bada 25 gånger!
visade henne alla leksaker som maria och jag har samlat på oss. så nu sitter hon och pysslar med det och tittar på filmen nicke nyfiken och käkar godis och dricker te






mitt söta lilla troll

fick ingen bra bild på promenaden med sessan och gizmo. Båda sprang bara runt och busade...


Anonym

hehe vilka söta bilder, du har en ursöt lillasyster helene :),



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: