2010-01-10
 21:21:57

helt slut

natten gick bra jeanette somnade med en gång så fort hon lag sig! jag och  hon fick dela säng då nettan inte kunde tänka sig att flytta på sig! vaknade flera gånger av hatt hon låg och sparkade på mig! gizmo skulle ligga på kanten vid jeanettes huvud och astrid låg på sidan av mig, så söta djur jag har!
Vi bestämde redan innan vi han somna att hon skulle väcka mig, men jag vaknade före henne. och sprang ut en liten snabis med lilla gizmo, medans hon låg och drog sig. sen gick vi iväg till pulka backen och där körde hon med en jädra fart! ocg gizmo skulle så klart springa efetr som ett fjån, gud vad söta dom var i snön!
när vi var kalla och klara skyndade vi oss hem och hon badade och jag packade grejjer, sen tog jag ett bad innan vi åkte till donken för att käka lite. Där satt maria redan och väntade på oss :)
jag skjussade hem henne efter, och sen åkte jag ut till morsan och där var mormor och sussi benny och deras katter. vi fikade och käkade lite. Och gizmo låg mest i soffan framför en varm och skön brasa!
Nu har jag nyss kommit hem och ser på johan falk. tycker att det är lite festligt då filmen utspelar sig i göteborg, men inte en endaste pratar göterborska i filmen. Alla pratar stockholmska, för klockrent!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: