2010-01-20
 00:51:13

inget trött

har inte haft så mkt för mig idag. är ledig men kommer inte mej för till att göra något.. hmm skumt.
hur som helst så kom maria över på dan så vi kollade film, mysigt synd bara att man pratar igenom hela filmen, som vanligt. Maria har haft en fruktansvärd huvudvärk i drygt två veckor. hon sökte runt på nätet och fick för sig att hon hade åkt på hjärninflamatinon... efetr ett väldigt velande hit och dit så vi åkte ner till akuten, lika bra. fick vänta i tre hela timmar innan hon ens vart klar. herre gud. sjukvården i länet där jag bor är nog landets segaste ställen!
men det var ingen fara med människan utan hon liter av spänningshuvudvärk. uch stackarn inte alls kul, har själv haft det och inget det är vidare.

Gizmo stannade hemma med nettan, som var ute på en långpromenad med honom, mendans vi var på sjukhuset. skönt att jag fick lite annat att göra änn att bara sitta hemma och tjura!

jaha och nu är klockan snart ett och jag är inte det minsta trött. ska väll ut och gå eller något me min lilla prins !


Lillsnörpa - Grönt, Pyssel o Äpplen

Kissen är SÅ OTROLIGT SÖT! /Lillsnörpa



PUBLICERAT: 2010-01-21, 18:41:45 | URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: