2010-01-21
 20:57:21

katten mensar

fick som en panik kännsla igår kväll, över att jag skulle upp tidigt för att jobba. Men det gick bra upp kom jag efter ett jäkla velande!
lilla astrid tycks ha kommit in i någon form av löp period nu. jobbigt hon går runt och jamar ålar sig och är allmänt knäpp. sitter i köket och bara skriker. läste på internett att katter mensar i 5-8 dagar. antingen mensar dom 2 gg/år. men finns visst endel katter som har sin menstraktion varannan vecka typ. herre gud, hur ska jag stå ut då?

kollade på halv åtta hos mig för ett tag sen. synd att jag själv inte skulle kunna ställa upp i något sånt. kan inte stoppa in vad som helst i käften min. tyvärr! förvånar mig så att folk kan lägga ner timmar i att göra mat. jag skulle ha ledsnat för länge sen!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: