2010-01-01
 23:43:05

nu ska vi sova!

hade klockan på ringnig i morse men somnade om, så himla skönt att inte behöva stressa upp! är det alltra bästa med att jobba kväll! att man får sova!
jag städade tände ljus sen ringde mamma, så vi var ute och gick i en halvtimme. Sen gick jag och gizmo hem och jag käkade.
jobbade tills 22 ikväll, när jag kommer hem så är nettan å annica borta, antar att dom är på bio, dom surrade om det tidigare på dagen! städade igen nu på kvällen och tog en promenad i kylan! nu är vi så trötta!
Gizmo ligger här i soffan och bara väntar på att vi ska krypa ner under täcket och sova!
Tror bestämt att jag håller på att bli förkyld. Får se, sist jag blev förkyld så var jag bara det en dag sen gick det över!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: