2010-01-15
 23:14:46

samma visa varje dag

kom hem för ett tag sedan, fick börja med att diska upp nettans disk. Vad trött jag blir på att få ställa mig och plocka undan efter mina syskon!
Tänk att jag gör samma sak varje morgon! Jag ställer klockan på typ halv åtta, klockan ringer i ett kör. Men jag orkar inte gå upp, så den ringer på. Och nattan och annica blir tokiga på att jag inte stänger av han. Kommer inte upp ur sängen förns närmare halv tio, och går då en promenad på ca 30-50 minuter med gizmo. Kommer hem och börjar plocka och ha mej, bäddar sängar och damsuger och torkar golven, varje dag! Men idag tänkte jag att jag skulle strunta i att damsuga, men kom visst av mig av någon konstig anledning för jag började iaf att damsuga och ha mig. Kommer på mig själv när jag va klar att jag skulle strunta i det. aja skönt att ha rent och fint, och ha allt i sin ordning!
Annars idag så har jag inte gjort så himla mkt kollat på film och varit ute och gått =) är väll det ända
Jag har anmält mig och gizmo till lilla stockholms hundutställning, som är på älvsjö mässan iår. Den är dock inte för änn den 3 april. Men hade inget att göra så det va ju lika bra att jag anmälde oss dit, så nu är det betalt och klart! Ska verkligen bli jätteroligt!!

Vet inte om min lilla kisse Astrid har kommit in i någon form av löp period? hon är så konstig på något sätt, håller på att åla sig och är allmänt knäpp... aja får väll se, det kanske finns någon form av katt skydd, som det fins åt hundar när dom löper, hmm får kolla upp det här. Men hon är ju inte ett år änn så hon kanske inte har kommit in i löp perioden. Är nog något annat

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: