2010-01-19
 16:00:08

sova är min grej

nu e bilen lagad! gud så himla skönt.
Igår på mötet gick det bra, kom inte fram till så jätte mkt. är så himla svårt att veta hur man vill göra, så man inte ångrar sig om nått år, och kommer på då hur man igentligen vill.. kommer vara bland det svåraste beslutet som jag/vi fattar om hur vi ska göra! vi ska boka in ett möte igen för att diskutera...
kännde meh så förbannat irretard igår, vet inte om det hade med att göra att jag var trött? hmm... har dom senaste dagarna inte gjort så mkt mer änn att sovit.. har nästen vänt på dygnet, uppe på nätterna och meckar, och sover på danen..
har för en gångs skull sovit ut ordentligt, vart så förbannad när vi kom hem på nettan för att människan ska börja smaska det första hon gör, så jag gick och lag mej istället.  var jätte skönt att sova kännde jag! känner mej inte alls lika irreterad och trött nu! som jag var igår.
har iaf kammat och gjort gizmo fin. han hade några små kocker bakom öronen så tog balsam spray, så dom löste upp sig. han var inte alls på nått humör för att bli kammad idag, han är lite smått grinig hihi, så sött :)
vet inte vad jag ska hitta på ikväll, någon som vet?


Marie

Dom där symtomen påminner om att du kanske kan vara gravid? :P



PUBLICERAT: 2010-01-28, 19:57:54 | URL: http://byteline.se/baloos

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: