2010-03-11
 15:17:51

:D

skönt att för en gångs skull vara ledig, fast det är bara idag! i morse borstade jag gizmo, jäklar vad mycket tovar han hade! varken han eller jag orkade ta allt, men det mesta kamma jag bort iaf, får väll ta ett nytt ryck lite senare. har tillbringat nästan hela dagen nere på stan... inte för att jag skulle ha något speciellt, men skulle göra endel ärenden. passade även på att kolla efter något till nettan och morsan, eftersom dom båda fyller år snart.. men hittade som vanligt inget, synd det! får väll ta med mig annica till hjälp, hon kanske e duktigare på ideer :D
Någon som har nått tips?

Jag är så fruktansvärt sugen på icas goda fruktglass så det finns inte, va menat att jag skulle åka till ica, men nu när jag kom  hem så kom jag visst på att jag glömde bort det, aja...
Nej nu ska jag ta och plocka undan lite i kåken, ser för jävligt ut här inne



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: