2010-03-05
 13:45:21

då var det bara 19.5 kilo kvar

då är det bara 19.5 kilo till som ska bort från min kropp! jag har iaf gått ner 0.5 kilo på ett halvår, blev så glad när jag såg att jag iaf gått ner ett litet gram iaf :D
är överlycklig!

Varför ska folk vara så elaka och inte ens kunna stötta en, med det som man verkligen vill? har det med avunsjuka att göra eller vad? Börjar nästan tro det, men jag skiter fullständigt i vad folk tycker och tänker! kan bara tycka att det är väldigt tråkigt.. Jag har bestämt mig för att gå ner i vikt, och då gör jag det oxå. är mitt liv, min kropp!

vill tacka Maria och hennes morsa samt Emma för att ni stöttar mig med allt!
Ni är dom ända som tycks förstå

 


Maria

Ja men man varsågodar! Hoppas de går fint! Själv har ja inte motivationen att gå ner dryga 30 kg haha ;) Men nu ska ja iväg o göra pommes och bea.. exra mkt fett. lika bra att köra på! E såå sugen



PUBLICERAT: 2010-03-05, 22:42:27 | URL: http://miamango.blogg.se/
Maria

vi måste ta ett snack ja du och angelica om detta. de blir bara missförstånd



PUBLICERAT: 2010-03-07, 14:57:52 | URL: http://miamango.blogg.se/
Benny

Jag stöttar dig. Tyvärr så är det inte så bra att sätta upp orealistiska mål, det brukar leda till motsatsen. Dessutom tycker jag det är synd att du inte kan vara nöjd med dig som du ser ut. Att förändra sitt yttre brukar sällan hjälpa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: