2010-03-14
 13:43:47

dagen va ute på ön

gårdagen...

vilket pass, började morgonen med att gå på spinning. huuuah fan vad jobbigt! svetten bara rann haha... men det va kul, jag och annica hade våra cycklar berevid varandra och vi peppade varann som bara den ;) morsan hade sin cyckel en bit bort, men man tänker ju inte på vem man sitter brevid när man kör, utan jag var så koncentrerad på att köra på! helt slut när det va klart! men va riktigt kul, så något som jag defenitift ska börja sattsa på!
Efter passet så tog jag och emma en promenad, jag kände mej riktigt nyttig och duktig :)
Där efter så åkte jag och nettan ut till ön, men innan vi hämtade annica så åkte vi över till göran och marie och tittade på doras valpar, så himla söta!!! Man blir så sugen på en liten valp när man såg dom små!
Åkte sen till lotta och var där hela kvällen, vart käk mm vad gott med kött och pommes mums!
Vi var kvar och kollade på melodifestivalen, låten som vann va ju rätt bra ändå, hade inte hört den tidigare, men tror den blir bättre ju mer man lyssnar på den!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: