2010-03-18
 19:05:11

käkat

jag och Annica åkte ner till ica och köpte en färdig grillad kyckling, gud så smaskigt! Gick förbi godis avdelningen oxå, men vi plockade bara natur godis....
Hade ju pommfritten i ungen när vi åkte, och vilken panik va hade inne på ica, men när vi kom hem så var pommesen klar. bra gjort av oss att komma hem i tid!
vi är ju fullt medvetna om att man aldrig ska ha ungen på och åka iväg, men gick bra den här gången.
jag vet inte hur många gånger som jag har glömt ugnen på en gång så hade jag värmt mackor i ungen och så åkte jag sen upp till sundsvall, kommer hem och ser då till min förvåning att jag helt totalt glömt bort att stänga av ugnen...
en gång så skulle jag jobba och kom hem kl 3, och hade då visst glömt plattan på! hahha så typiskt mej att glömma bort ugnen och plattorna! får skaffa någon form av timer, som gammlingar har! men jag börjar ju komma upp i åldern så det kanske inte är så märkligt enså att jag glömmer bort! kommer av mej, med andra ord!
Nog om detta..
vi har iaf käkat och kollat på förkväll, maten var hur god som helst och sen så käkade vi nötter, mums! Men nu är jag eller vi så mätta så vi mår nästan illa!
Är inget bra på tv ikväll heller, så blir nog film eller nått lite senare, eller om man bara ska sova kanske... Får väll se hur det blir med det.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: