2010-03-20
 09:25:53

kunde bara inte sova




Annica kom hit mitt i natten, alla sov så gott, så kommer hon in klampandes...
Nej så var det inte riktigt...
Jag är på väg och ska sova så ringer ungen, så jag fick åka ner och hämta henne på station, vid halv ett på natten
Har inte sovit en blund på hela natten! kunde bara inte sova vet att jag kollade på klockan sist runt 5 på morgonen, klockan ringde sen vid halv åtta, så nu har vi käkat frukost och gizmo har fått sin promenad!

Nu när jag har duschat och gjort mej iordning för att åka, så är jag hur pigg som helt, så det är ju toppen,,, för nu bär det ut till ön, för vi ska fira nettan och morsan som båda fyller år, eller Nettan fyller om sju dagar... ska bli trevligt att träffa folk!
Nu måste jag göra klar katt och hund och packa lite små grejjer




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: