2010-03-19
 16:14:57

lika skitigt igen...

helt otroligt egentligen

igår så damsögs golven, och idag så ser det lika för jävligt ut igen!

Gizmo och Astrid fäller päls som bara den, är nästan så att det ligger hår tussar i härnen av kåken.. Nä inte riktigt så illa, men det är så hårigt och hår överallt!

Det som jag heller inte begriper mej på är att det är smuler överallt typ oxå. Inte jag som smulat ner utan nettan!

Hon är den som rostar mackor och smular ner. verkar inte heller fatta att man faktiskt kan torka av bänkar och bord efter sig.

Hon tycks ha vuxit i från det eller så skiter hon it bara för att jävlas. vad vet jag

För varje gång som jag på pekar att det faktist finns en trasa inne i köket, ja då skrattar hon bara åt mej.

Som igår kväll tex, hon hade suttit inne i vardags rummet, grisat ner och tagit fram en jävla massa disk....

Jag kommer in och ser detta till min förvånging, och säger ivet vist till om det, att det får vara nog att hon ska plocka undan och inte bara sitta helt lam i soffan och glo på tvn. Det ända hon gjorde då va att skratta och sen gå och lägga sig... Jaja så där ser mina dagar ut ständing, inte konstigt att man blir trött?

?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: