2010-03-18
 15:43:29

Mars 18, 2010

Annica kom över, jag höll på att torka av tvn, så kommer hon på besök.. Trevligt tyckte jag så klart! Alltid roligt när någon kommer över, helt oväntade besök. Men hon tog fram  damsugaren och började plocka och dona och ha sig... Jag kunde inte mer änn bli glad, så himla snällt av henne att börja städa!
Vi bestämde oss för att vi ska åka ner till ica om ett litet tag och köpa grillad kyckling, så himla gott det är. Med den där färdig grillade kycklingen som e ljummen och hur god som helst, så vi ska väll åka ner om ett litet tag, och käka framför förkväll... Man blir på nått sätt hungrig av att bara kolla på det programmet...

Och Gizmo bara sover och sover... Han är ju bara för söt.
Jag stod och diskade så passar han på att gå och lägga sig och sova på min morgon rock, han va hur söt som helst alltså! Glömde dock att ta kort, måste ha kommit av mej totalt där kom jag på nu..

På lördag kommer suss benny och några till och vi ska alla gratta nettan och morsan, så kul.. Något som man har längtat efter väldigt länge att dom ska komma upp i ålder!
Efter mycket tjat från Bennys sida så ska jag släpa med mej lilla Astrid ut till ön oxå. Hoppas på att hon inte löper, för då är hon bara jobbig att ha med sej, men dte tror jag inte hon gör.
Är så svårt att hitta på nått och köpa till Nettan, då människan inte vet vad hon vill ha... Tycker inte det ska vara så svårt att önska sig saker egentligen. Jag menar man vet väll om det är nått speciellt som man vill ha eller inte.
Men jag vet ju själv hur det är, när man väl fyller år så står det stilla... Man vet inte alls vad man vill ha, eller skulle behöva ha. Utan man kommer av sig helt enkelt.
sitter just nu och funderar på vad man kan slå till på för något till nettan.
Någon som har något bra tips??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: