2010-03-19
 17:14:21

måste sno på

var nyss på ica och köpte nöttter och natur godis!

tänkte att jag ska försöka att vara nyttig! jag menar natur godis / nötter är ju betydligt bättre änn att käka vanligt godis. och sen så tycker jag nästan att naturgodiset är betydligt godare änn det vanliga godiset...

Nu måste jag ta mej i kragen och plocka undan och städa lite, och börja med käket!

Innan mitt efterlängtade tv program börjar, nämligen Förkväll!

har fastnat för det programmet så intressant ibland.

Men det är ju mest en massa flum, och larv... men sånt tycker jag om!

Gynning som är en av alla mina idoler är ju program ledare så man kan inte missa det helt enkelt!

aja nu måste jag sätta fart



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: