2010-03-24
 21:57:58

morgondans planer





Morgon dagens planer är
jobba, där efter ska jag gå en redig promenad innan jag ska möta upp Angelica, på friskis... ska skaffa kort åt henne, så kul att någon mer har blivit inspererad att börja träna! så det ska bli as kul!
Där efetr så ska vi givetvis gå på något pass, skönt att bränna lite fett!
summer 2010 here i come


Maria

Ja precis. nu har de vart så här i ca 1,5 år så ja vettefan.. blir skönt att flytta till rimbo så jag kan sluta tänka på de där med att plocka.. tänkte efter nyss och kände att jag kommer ju snart att slippa detta..fast ändå vill jag ju bo här..hm...ett dilemma. kul att ni tränar du och anschelica. Ja skaffar ett kort denna månad om ja har råd :)



PUBLICERAT: 2010-03-24, 22:11:27 | URL: http://miamango.blogg.se/
Maria

nu försvann tydigen mitt inlägg ja skrev till dig. suck :/

Jaa nu har ja plockat efter grabben i 1,5 år.. ska bli skönt att flytta, dock lite skrämmande också för ja kommer va mer rastlös.. jaja, tur att jag iaf känner nån i rimbo. så får ja ju hoppas att ni folk kommer och hälsar på?

Vad skoj att ni börjat träna. ska försöka fixa ett gym kort ja med denna månad!



PUBLICERAT: 2010-03-24, 22:18:28 | URL: http://miamango.blogg.se/
Emma

Gu vad fint du har fått här! Söt Gizmo är också :) Vi måste ta promenad här i helgen tycker jag :)



PUBLICERAT: 2010-03-24, 22:20:00 | URL: http://lerigatassen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: