2010-03-14
 13:53:39

sugen!

passa på att njuta av solen! jag och gizmo gick en långpromenad, va tänkt att bara gå en sväng, men det är ju sol, så jag knatade på! ska väll gå ut och gå en promenad nu igen, har hunnit käka lite och sett på reprisen av familjen annorlunda. badat lilla sockertoppen oxå, han va grå! har aldrig vart med om att han har vart så smutsig i pälsen som nu, så det va verkligen på tiden att bada lilla gizmo!
Annars idag så har jag inget planerat alls. så hilma skönt att bara ta dagen som den är. passar på att njuta av en solig och ledig dag. för från och med i morgon så börjar jag jobba 85% men det blir inte så mkt längre pass, utan mera dagar istället... märkte ärligt talat inte att jag jobbar så mycket mera på schemat som jag fick. så det är ju skit bra!

jag är ruskigt godis sugen! även så käkade jag lite godis igår, men hmm... aja är sugen som attan på chocklad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: