2010-03-14
 21:55:33

trött

var länge sen som jag var så här mätt så här länge! har med andra ord ätit alldeles för mycket! För jag mår illa för jag är så himla mätt.. helt otroligt men det är ju bra det att man är mätt och inte hungrig!
tog ju en promenad i en timme efetr att jag hade käkat, där efter kom jag hem och kollade på svenska hollywood fruar, repris från veckan... men hann inte se klart på hela serien då nettan skulle sitta och smaska, så jag lessnade och åkte över till Emma och vi gick en liten promenad. Vilket var skönt, så himla bra att vi har nära till varandra! så vi ska börja gå tillsammans mera sen när hon får hem sina små vovvar dora och lilla leo.
Jag och annica har planerat in två pass som vi ska på, både tisdag och onsdag. Jag jobbar tyvärr måndag, torsdag och fredag kväll så där av blir det tyvärr inget av, aja jag får nöja mej med långa promenader med min underbara hund ;)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: