2010-03-16
 21:06:06

sov dax

har inte hunnit gjort något alls idag känns det som, danielle å emma va här ett par timmar på dagen... 
sen har jag vart och tränat med annica, kul men man blir helt slut. Märks att man inte har någon kondis alls föruhuvud taget.. men det ska det bli ändring på. Gick och  tränade fast jag har väldigt ont i min rygg, vet inte vad jag kan ha gjort. Har väll kommit åt någonting kanske, vad vet jag. Får väll se hur det känns i morgon, jobbar då fast det är bara till kloclan 12. Himla skönt det me att inte jobba hela dagen!
Efter träningen åkte jag och annica ner till ica, jag skulle ha smör.. men väl där inne så gick vi runt och tittade lite, och jag vart väldigt sugen på grillad kyckling. så det köpte jag så klart och icas egna frukt glass. Så när jag kom hem så tröck jag i mej ett helt paket med glass! Men gud så gott det var, smakar bara mer! och sen vart det nästan halva kycklingen för jag är så hungrig. men det e lika bra att man äter ordentligt!!!
jaja nu ska jag ta och sussa ska upp tidigt i morgon



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: